TORSDAG

 

 

Efter att ha haft ett uppbehåll i 9 månader började jag idag om med gelénaglar. Jag gick till Amanda som har ett sommarerbjudande, 600:- istället för 800:-. Passa på att ringa till karma och boka tid hos henne! När jag var klar med naglarna så gick jag och strosade en stund på stan. Det var ett tag sedan jag var där och kikade. Köpte två stickade tröjor från Gina. Sedan hade jag och Alex möte med banken där vi fixade ett bolån på den nya läggan. Därefter åkte vi till lägenheten på kågevägen och hjälpte montören att sätta ihop garderoben som vi fick igår. Det började att kurra i magen så vi körde till max och åt middag där. Sedan var det dags för mig att jobba. Jag hade bytt till mig Stinas pass tidigare i veckan, skulle ha varit ledig annars. Nu har jag slutat och tänkte göra något så roligt som att städa hemma. Yey!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0