HUNGER GAMES

Jag och Alexander kom nyss efter att ha sett Hunger Games Catching Fire på bio. Jag skulle egentligen jobba till 21.00, men jag lyckades fixa så att jag kunde sluta 20.45 istället. Direkt jag hade stämplat ut kom Alexander förbi med två tacos i en matlåda som jag slängde i mig. Ville inte vara hugrig då jag skulle se Hunger Games så han var snäll nog att ta med sig mat. Väl i bilen berättade Alex att filmen var över 2 timmar lång(!) Det kom även fram att han sett första filmen 2 gånger. What? Tydligen en gång med mig och en annan gång med sina kompisar då dom haft lite att göra. Jag retade honom för detta. För jag tänker att det är lite mer av en tjejrulle. Ändå var det fler killar i salongen än tjejer. Aja, filmen slutade abrupt tyckte jag. Men dom kunde väl inte göra den så mycket längre än vad den redan var. Jag kommer att se den 3:e filmen då den kommer också, jag vill ju se hur det slutar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0