MJÖLKKOMPIS


Jag har fått en mjölkkompis. Det hela började med att Magnus var utan mjölk och såg att det fanns ett mjölkpaket i kylen med mitt namn på, så han frågade om han fick ta lite ur det. Generös som jag är så svarade jag ja. Det gick någon dag och när jag satt uppe i fikarummet och åt min lunch kom Mange upp och började göra i ordning sin mat, sedan vänder han sig om och säger "Julia min bästa vän" jag avbröt och sa "ja du får ta mjölk" för jag förstod precis vart det samtalet var på väg. Därefter lovade han att köpa nästa mjölkpaket som jag skulle få ta ur. Sedan dess har Mange köpt tre mjölkpaket och varje gång har han skrivit båda våra initialer på mjölkpaketen. Win!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0