TISDAG


Nu har jag varit rätt inaktiv här igen. Jag ska lägga upp vad jag gjort dom senaste dagarna lite senare. Jag börjar med idag. Jag slutade jobba 16.00, åkte hem och såg senaste avsnittet av grey's, Alex slutade jobba och körde förbi bolaget och köpte två små flaskor vin, vi åkte och handlade på ICA, och just innan vi skulle börja laga maten så ringde Pål och Lina och frågade om dom fick komma förbi. Det fick dom. Vi pratade och åt jordgubbar, chips och vitlöksbröd medan middagen kokade på spisen. Vinet dracks upp och mario kart åkte fram. Lite vardagslyx en tisdag helt enkelt. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad har ni för tjusigt köksbord?:-)

2013-11-29 @ 23:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0