BIO & FIKA

Jag och Alexander hade igår en halvtimme på oss att hinna äta middag innan vi klockan 18.00 skulle möta upp Claes och Evelina på bion för att se White House Down. 18.04 gick vi ner med våra popcorn i händerna och mot salong 6. Filmen var kanske lite överdriven och overklig på vissa sätt, så som film ofta är, men underhållande och bra från början till slut. Efter bion gick vi upp på waynes och fikade. Jag sa till han som jobbade att jag ville ha en chailatte i valfri storlek. När jag hämtade koppen skrattade jag lite och vände mig om och frågade han som gjort den om han valde den största koppen dom hade, vilket han hade gjort. Blev typ illamående av att dricka allt. Trevlig onsdagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0