RHODOS IMORGON

När vi i början av augusti var och åt middag med Alex och Jessica berättade dom att dom skulle till Rhodos i september, men att deras sällskap tyvärr var tvugna att ställa in. På skämt sa jag då att vi kunde fylla platserna, var på Jessica sa att vi borde göra det, på riktigt. Vi skrattade lite och sedan blev det seriöst igen, nej men gör det, fast ni måste boka innan 18.00 imorgon. Dagen efter stod jag och Alex utanför resia. Jag ringde för att be om ledighet, vilket inte var helt säkert att jag skulle få eftersom dom skulle göra om mitt schema och det inte var klart ännu. Jag sa till Mange som jag pratade med att han hade två timmar på sig att säga ja eller nej. Till slut blev det ett ja (tack!!!). Så imorgon bär det av mot Rhodos. Det blir all inclusive och sol i en vecka. Vi ska röra oss till och från vattenlandet som ligger bredvid hotellet ungefär. En slapp resa med god mat (hoppas jag) och trevligt sällskap (hoppas jag). Hehe. När vi kommer hem ska vi kunna flytta in i lägenheten. Ett eget hem efter si sådär 2 månader. Känns inte helt tokigt. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

naw va kul att du har tagit min bild lilla gumman...ännu roligare att du suddat bort min bloggsnamn
professionellt..

2013-10-05 @ 13:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0