LÖRDAG

Sitter i mina mjukiskläder i soffan och ser på big bang theory. Jag väntar på att Julia ska komma över, hon slutade jobba 17.00 så hon kan inte vara så långt borta. Ikväll ska vi gå ut och äta på bryggargatan med Rosanna. Men först ska vi leka frisörsalong och byta om. Jag hoppas på en rolig kväll! Jag kanske till och med får sovsällskap. Alexander är i Stockholm just nu nämnligen. Han började i Örebro och var där torsdag, fredag. Nu blir det lördag och söndag i huvudstaden. Eftersom Julia har en bit till boviken så finns det en viss risk att hon hakar på hem till mig efter kvällens slut. 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad fotar du med för kamera?
Är du nöjd med den?

Svar: Hej! Jag fotar med en Sony NEX-6.
Ja, jag har varit nöjd med den:)
Julia Boman

2014-04-16 @ 11:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0