JULDAGEN

När Linn, Emilia och Maggan hämtade upp mig sa dom "Hoppas att du gillar koriander, för det är en hel del koriander i detta". Vi skulle äta mexikanskt till middag, och jösses vad gott det var. Det hade dom gjort bra! Till maten drack vi vin, och när klockan var just efter midnatt blev vi lite halvsugna på att gå ut. Emilia fick mig att ringa till verandan för att höra på en skala från halvkört till så jävla kört det var att komma in. Så jävla kört var svaret. Det lät som om det vore det dummaste hon i telefonen någonsin hade hört ungefär. Så ingen utgång. Men lika bra var nog det, mer tid åt att surra med varandra istället. Jag delade en taxi på vägen hem med Elin, och jag kom hem en kvart före Alexander som hade varit på krogen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0