LÖRDAG

Jag var SÅ nära på att be Alexander vara hos Erik igår istället för att vara hos oss. Jag var trött och ville typ bara sova hela lördagen. Men efter middagen fick jag ny energi och taggade om. Vi spelade julmusik, åt chips, snackade strunt och spelade mario kart om vem som skulle betala taxin ut. Vi bestämde oss för att prova lyckan på verandan som nu för tiden oftast är stängt. Men när vi kom dit visade det sig att dom hade öppet övervåningen, så vi hängde av oss jackorna och klev in. Efter att ha fått en drink i handen började vi gå en runda. Den första jag träffade som jag kände var Denise. Henne har jag inte sett sedan hon flyttade till USA, så det var jätteroligt! Lite mingel och några drinkar senare tog jag Erik och en gullig tjej Erik kände sista chansen till dans en kvart innan dom stängde. Efter att dom hade stängt gick jag, Alexander och Erik på Max. Efter väääärldens längsta väntan fick i vår mat, som vi åt upp i ett naffs. En taxiresa senare var vi hemma. Snipp snapp snut så var utekvällen slut. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0