ED SHEERAN

Min absoluta favoritartist just nu är Ed Sheeran. Han har släppt ett gäng härliga låtar som jag kör på repeat på spotify. Om och om igen går dom, vilken röst den mannen har. Sen att han skriver sina egna låtar gör honom inte sämre. Det är kanonväder ute idag, jag sa hejdå till Alexander kring klockan nio imorse när han åkte iväg till Östersund med sin föredetta chef Ulf, sedan gick jag ut i solen. Eller jag tog cykeln ner på stan först för att köpa nya hörlurar, jag pajjade mina när jag var i Umeå med mamma i onsdags. Efter att ha legat ute ett tag kände jag att jag ville ha en paus från solen. Så jag tänkte äta något nu och fördriva lite tid med att se en dokumentärer om Ed på youtube.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0