CURLING


Curlinghallen hade öppet hus för alla som ville testa, så jag och Evelina prommenerade upp och provade. Det vi och alla barn som hade sportlov på plats. Jag måste säga att jag har en helt ny respekt för sporten. Det var mycket svårare än jag trodde att det skulle vara. Men efter lite tips av Evelina som gått curling en säsong när hon var yngre, och av Jesper som hållt på i 10 år så blev jag lite bättre. Jag lyckades till och med vinna en match mot Evelina när vi satte igång och tävlade. Tyvärr förlorade jag en match mot henne också, så vi gick därifrån lika. Vi avslutade dagen med hennes goda kladdkaka hemma hos henne. 


Kommentarer
Postat av: Evve

En mycket trevlig dag! tack kära du :)

2014-03-06 @ 22:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0