LÖRDAG

Det är min leiga helg i helgen och för första gången på länge så hade jag inte planerat in något speciellt att göra. Det blev kanonväder med sol och många plusgrader så när Alexander slutade jobba kl 14.00 kom han med förslaget att vi skulle åka ut till hans stuga som han har tillsammans med Book och Claes. Det tyckte jag lät som en superidé så vi tog bilen och körde till stugan. Det var lite sjukt nog första gången jag såg insidan på stugan. Vi satt ute i solen och spånade på renoveringar och inredningsidéer till stugan. När magen började kurra åkte vi hem igen och gjorde mat. Efter maten somnade Alexander på mig i soffan... Det blir nog en powernap nu för min del också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0