FREDAG

I höstas träffades jag och en gammal klasskompis som heter Sofia upp på Bishops för en afterwork. Efter det bjöd hon in mig på middag tillsammans med tre av hennes andra vänner. Detta var någon gång i början av december. Vi bestämde oss för att göra det till en typ halv åtta hos mig grej, och fredagen den trettonde blev nästa middag. Maten var riktigt god båda gångerna. Hela menyn till alla har dessutom varit vegetarisk, vilket jag tycker är jätteroligt. Dom flesta hade nog valt att bara göra min mat det, så ett extra stort plus får tjejerna för det! När folk började bege sig ut på krogen valde jag att åka hem. Med jobb och alla hjärtans dag på lördagen kändes det smartast. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0