MÅNDAG

Ställde klockan på nio för att jag inte ville sova bort min första semesterdag. Men jag hade inte behövt oroa mig, redan klockan åtta vaknade jag av mig själv. Senare på dagen mötte jag upp Stina på stan och strosade runt där och kikade på kläder. Jag köpte noll grejer men Stina desto fler. Efter stan gjorde vi något så oväntat som att åka på en stugvisning i kåge. När vi just kikat klart på stugan började det att spöregna så vi sprang tillbaka till bilen och körde till ICA i Kåge och shoppade mat till en paj. Plockade upp Edward på hans jobb och åkte hem till oss och gjorde mat. Typ kring nio klev Alexander in genom dörren efter en weekend i Prag. Vi åkte till ICA och köpte melon och la oss och såg serier (Alex somnade direkt). 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0