FREDAG

Fredagen började med en natt av huvudvärk. Det gick knappt att sova och jag vaknade upp helt färdig. På eftermiddagen frågade Alex hur jag mådde och om det var OK att bjuda över lite folk. Det skulle bli lugnt, ett till par och Victor +1. Jag sa okej, men att vi kunde ta det lugnt med alkoholen. När det visade sig att paret var upptagna tog Victor över inbjudningarna, och efter att jag kastat i mig en pizza till middag så satt jag helt plötsligt som ensam tjej mitt i en korvfest - totalt lurad. Jag hade ingen aning om hur jag hamnat där. Åtta grabbar och jag. Men trevligt var det! Vi styrde beerpong och snackade hela kvällen tills det blev dags för allstar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0