BÄSTA VÄLKOMNANDET

Jag tog väskan med mig till Umeå idag. Alexander åker till Palma ikväll så jag tänkte att det blir lite roligare om jag spenderar helgen i Umeå istället. Hanna hade lämnat Annas nyckel på Sibylla vid busstationen. Så när jag kom plockade jag upp nyckeln och gick med rask takt mot lägenheten med väskan. Väl framme vid dörren såg jag 👇
Vad gullig Anna är tänkte jag och tog en bild. När jag låste upp dörren och klev in möttes jag av 👇
















Underbara människa😀 Att säga att jag blev glad är en underdrift. Alla borde ha en vän som Anna som får en att känna sig som en 👇
prinsessa😀😂

Kommentarer
Postat av: Linnea Johansson

Men shiit!! Eloge till den där helt uppenbart fantastiska Anna 😍😍😍

2015-10-23 @ 00:31:46
URL: http://linneajoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0