🚎

Jag sitter just nu pÄ en buss mellan UmeÄ och SkellefteÄ. Jag satt pÄ samma buss samma tid Àven igÄr. Tiden springer inte direkt förbi hÀr pÄ bussen. Varje gÄng jag har trott mig vara nÀra min destination under dessa fyra bussresor sÄ sÀger klockan att det Àr ungefÀr en timme kvar. Med andra ord sÄ har jag rÀtt dÄlig tidsuppfattning (iallafall hÀr pÄ bussen). Som tur Àr sÄ har jag med mig en bok. Det Àr Alex & Sigges bok 'Tid. Livet Àr inte kronologiskt' som jag precis börjat lÀsa imorse pÄ vÀgen till UmeÄ. Jag gillar Àven att fördriva tiden med min iPhone. Att ha 100% laddat batteri Àr ett mÄste nÀr man ska spendera mÄnga timmar pÄ en buss. Jag har Àven en laddare med mig i vÀskan. HÀr chansar vi inte! Nu har jag fördrivit lite av tiden pÄ detta blogginlÀgg. TÀnkte fortsÀtta med att kolla pÄ pintarest. Hörs!

Kommentarer
Postat av: Emmasehl

Kram! 💗

2015-10-20 @ 21:24:35

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0