LÖRDAG






Lördagen började med lunch på stan med Anna, Hanna och Julia. Mycket trevlig lunch där alla berättade om roliga och hemska minnen från olika resor dom gjort i världen. Vi gick på systemet efter lunchen och köpte vin till kvällen. Klockan 17.20 möttes jag, Anna, Hanna, Julia, Tina och Therese upp och började gå mot Köksbaren där vi hade ett bokat bord 17.30. Restaurangen var riktigt mysig och hade god mat, så där satt vi och snackade och drack vin i några timmar. Jag åkte vidare efter maten till Carlshem för att typ fira Limpan, kom till festen och insåg att Limpan var i Skellefteå. Men det blev en rolig kväll ändå. Jag och Soffan fick fortsätta vår streak som obesegrade i med andra ord. Efter att ha fått känna sig som en vinnare i det i två-tre omgångar körde vi galenpanna. Vi fortsatte med den leken i taxin och under hela tiden vi väntade i kön in till krogen. Väl inne på TC hade vi inte fullt lika roligt så vi bestämde oss för att gå till Max och äta. Klockan två mötte jag upp tjejerna jag hade ätit middag med tidigare på kvällen och gick hem. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0