🕕


PÄ resan var vi duktiga pÄ att kliva upp tidigt. Ofta vaknade vi klockan sju utan att nÄgon klocka ringt. Det verkar hÄlla i sig hemma ocksÄ. 06.15 har jag vaknat bÄde igÄr och idag och tÀnkt "jaha, vad gör jag nu dÄ?". Jag snapade dom andra tjejerna och fick svar en sekund senare dÄ dom ocksÄ vaknat sÄ tidigt. Vi ser vÀl hur lÀnge det hÄller i sig.

IgÄr steg jag upp, Ät frukost med Alexander och följde sedan med honom till jobbet för att kika pÄ butiken. DÀrefter Äkte jag till stan och insÄg inte förrÀn jag satt pÄ parkeringen att klockan bara var 09.30 och att alla butiker öppnar 10.00. Jag började googla och sÄg att buketten öppnade 09.30. SÄ dÀr strosade jag runt. Obehagligt lÀnge. Jag gjorde nÄgra fynd pÄ stan, bokade en frisörtid (mÄste rÀdda barret som varit med om mycket de senaste fem veckorna) och Äkte sedan hem och gjorde lunch. PÄ eftermiddagen blev jag inringd pÄ jobb.

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0