LÖRDAG

Min lördag startade med jobb. Jag hade ett pass som var från 11.00-19.30. Efter att jag hade slutat hörde jag runt bland mina vänner för att se om någon ville hitta på något. Det visade sig att hela Skellefteå skulle ut på krogen, och det var jag inte så sugen på. Jag tacka nej till alla festligheter och åkte istället och köpte chips som jag tänkte äta i soffan själv tills Alle kom hem från sin fest hos Wallmark. Sedan fick jag en snap från Linnea och ändrade mig och insåg att det ändå vore rätt trevligt att träffa folk. Så jag hängde på förfesten nykter och hade riktigt trevligt. När det var dags för utgång skjutsade jag ut en del av gänget till Brygg och så åkte jag och hämtade Alexander som hade flyttat sig från Wallmark på moröbacke till Larsson. Vi somnade till How I met your mother och sov i typ 9 timmar. Riktigt härligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0