LÖRDAG

Jag gick på stan mellan 10-12 för att köpa det sista till resa. Jag har varit på stan onsdag, torsdag, fredag och lördag. Jag kan med andra ord inte ha varit effektiv. Åkte hem och lämnade grejerna och var hemma ett tag. Sen åkte jag och hämtade Alexander som hade jobbat och vi åkte och handlade tillsammans. Träffade Fia på ICA och taggade att det bara är två dagar kvar tills vi åker. Till lunch gjorde vi pizzor hemma hos mamma veganstyle. Det blev riktigt gott. Vi var proppmätta då vi åkte. Väl hemma igen började jag packa. Jag har sedan tidigare tvättat och lagt fram mina kläder, nu ska grejerna ner i ryggan. Mina två(!) nässesärer är så fulla att dom knappt går att stänga. Det är i dom all vikt sitter. Nu är pausen slut, tillbaka till packningen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0