FLOWERS

Dagen jag kom hem från Asien hämtade Alexander upp mig på flygplatsen. Jag grät en skvätt ska jag erkänna medan jag stod där och kramade honom och väntade på att min väska skulle komma. När vi väl kom hem och jag klev in genom dörren väntade en stor vit rosbukett. Jättefin! Alex kommentar då jag såg den var "jag köpte alla dom hade". Perfekt väkomnade hem.  Dagen efter jag kom hem hade jag varit ute på dagen och gjort ett gäng ärenden. Jag hann just och pass komma hem innan det plingade på dörren. Jag väntade inte någon men öppnade för att se vad det kunde vara. Där stod ett blombud. Jag som just hade fått en bukett av Alexander förstod ingenting. Glad öppnade jag pappret på blommorna och läste kortet där det stod "jag hoppas att du vill stå bredvid mig som brudtärna den 5:e augusti". Jag hoppade av glädje hemma i köket. SÅ HIMLA ROLIGT! Vilken ära. Två fantastiska buketter på två dagar. 

Kommentarer
Postat av: Lina

Åhh hur fina 💕

2016-05-02 @ 14:04:57
Postat av: Denise

💗💗💗

2016-05-03 @ 17:54:42
Postat av: Linnea

Dör lite, du och Denise kommer vara så fina 😭😍❤️. Längtar efter bildbomb 😍

2016-05-05 @ 16:06:24
URL: http://linneajoo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0