FREDAG

Började fredagen med ett möte på Nordlunds bygg. Därefter blev det en lunch med denna pingla på bilden ute i solen på Lilla Marie. Älskar det stället på sommaren, det är så himla mysigt. Efter att ha sagt hejdå till Fia gick jag på stan en snabb sväng innan jag åkte jag upp på solbacken och handlade med mamma. Där glömde jag min egen påse med mat(!) och fick sedan återvända och packa ihop allt igen för att dom hade hunnit lägga tillbaka alla varorna i hyllan. Jag var inte mitt eget största fan då. På kvällen tog jag med Fias nya favoritvin gosa och väntade in saknade Linnea Johansson som också kom dit. Vi har inte setts på länge så det var superkul att träffa henne. Staflund och Limpan gjorde oss också sällskap lite senare på kvällen. 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Spännande! Vad blir det ni ska bygga?:)

2016-05-21 @ 21:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0