ONSDAG

Började onsdagen med att färga utväxten på mitt hår. Det var rätt så knepigt nu när jag är ljus i längderna. Så det är safe att säga att resultatet blev sådär. När jag kom ur duschen hade jag fem missade samtal och sms av Alexander som undrade om jag var vid liv och om Anders kunde komma förbi och kika på balkongen. Sagt och gjort så var Anders här och mätte ute på balkongen. Efter det åkte jag och storhandlade mat. När jag kom hem värmde jag på resterna från gårdagens sojafärssås och åt lunch. Efter ett mail från Emelie upptäckte jag att en potentiell brudtärneklänning kommit in i min storlek så jag slängde iväg en order på den och håller tummarna för att den sitter som ett smäck. Nu ska jag göra en kopp te, läsa boken på bilden och försöka ignorera allt oljud Anders för på balkongen✌️ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0