TISDAG

Efter att ha jobbat till 17 åkte jag hem och snabbåt och såg det nya avsnittet av Game of Thrones. Det var så spännande att jag inte kunde avbryta när jag egentligen borde ha börjat gå mot ladan. Istället blev det riktigt stressigt och jag tog bilen dit upp och mötte gänget utanför entrén. Vi blev bjudna av ICA för att se Trollkarlen från Oz. Tommy slog på stort och bjöd inte bara de anställda utan även deras respektive. Han bjöd även tidigare anställda, så Fia var också där och Limpan var vår plus one. Showen var över min förväntan vilket var roligt. På slutet stod alla upp och applåderade, vilket var fint. Limpan sa att hon blev blödig men att hon inte grät. Det var min tisdag det.  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0