LÖRDAG

Jobbade åt T2 på dagen på Balderskolan och efter att vi var klara plockade jag upp Soffan och åkte ner på stan och lunchade med henne och Limpan på Waynes. Det var inte igår jag var på Waynes. Det var fullt med folk då vi kom dit men vi lyckades få ett bord. Efter lunchen åkte jag hem en stund och tog det lungt. Hade en huvudvärk som inte ville ge sig. Sedan åkte jag tillbaka till Fia och Limpan som hade flyttat sig hem till hennes granne Petter. Vi blev inte så långvariga där utan åkte ner till stan och åt middag på Tacobar. När klockan började närma sig nio gick vi till bion och köpte biljetter till The Accountant. Rekommenderas att se! Efter filmen ville tjejerna hem men jag var inte riktigt redo att åka hem så jag hörde av mig till Alexander som var ute med några kompisar. Så jag åkte till Brygg och minglade runt där nyktert. Hann träffa en hel del folk och botade där av min sällskapssjuka. Haha. På vägen hem gjorde vi en drive in på Max.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0