ONSDAG

Jag hatar hur lidande bloggen har blivit efter skolans start. Men tiden har verkligen inte räckt till. Veckorna springer på i rasande fart. Upptäckte nyss att det är två månader sen Denise & Melkers bröllop och jag har inte ens hunnit skriva om det än. Så jag ligger otroligt efter i mitt "dagboks"skrivande. Idag hade jag praktik till 12 och sedan ett möte klockan 13 och lektioner från 15-19. Imorgon är det min sista dag för denna period på Becur. Jag har fått svetsat, köra truck och lärt mig massor om avgassystem och ljuddämpare. Jag visste noll innan och nu vet jag iallafall lite mer än noll. Nu ska jag tvätta ansiktet, ta fram en frukttallrik ur kylen som Alex gjorde innan han åkte iväg på middag med en leverantör, och sedan ska jag slå på en serie och bara ta det lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0