STOCKHOLM

 
Det blev en tidig morgon för mig. Mitt flyg till Stockholm gick 07:00 på morgonen, vilket gjorde att jag var tvungen att åka 05:45. När jag kom ut till bilen var det frost på hela rutan. Så jag fick sitta och vänta på att bilen skulle värmas upp innan jag kunde åka. När jag väl tagit mig iväg hinner jag inte mer än 200 meter innan jag behöver stanna för en fotgängare vid ett övergångsställe och blir påkörd bakifrån. Det var inte min morgon helt enkelt. Efter att ha bytt nummer med han som körde och fotat skadan kunde jag köra ut till flygplatsen. Tur att jag var ute i god tid på morgonen så att jag ändå hann med flyget. Väl framme i Stockholm mötte jag upp Sofia och Emil för en lunch på Wienercafeet. Vi satte oss ner i det lägsta bordet jag någonsin skådat, men jag verkade vara den enda som tyckte att det var ett ovanligt lågt bord. Efter lunchen hade jag ett möte inbokat sedan åkte jag hem till Skellefteå igen. På kvällen kom Limpan, Kramer, Soffan, Paul och Jesper förbi och såg idol hos oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0