FRUSTRERAD

Efter att ha slutat jobba klockan 22 så fick jag skjuts till Emma där alla tjejer var för att fira Julia på hennes dag. Det blev ett snabbt men väldigt trevligt hej och lite snack innan jag var tvungen att jobba igen, denna gång som vimmelfotograf åt megafonen.

Det händer alltid roliga saker på krogen när man ska jobba. Man tar alltid med sitt ett speciellt minne av något sjukt som man sitter och skrattar åt när man kommer hem. Roligtast igår var nog när jag gör mig redo för att fota ett gäng snygga tjejer och från ingenstans kommer en annan tjej och tar tag i min rumpa samtidigt som hon ropar "wooho". Jag i min tur vänder mig om och säger samma sak "woo" fast med ett rätt så chockat ansikte och skum röst. För att göra en lång historia kort så hade hon hittat fel rumpa och trodde att jag var någon annan.

Nu sitter jag här i alla fall, klockan fyra på natten och jag är riktigt frustrerad. Jag får inte programet jag ska använda att fungera. Jag som ville ha det bortgjort inatt. Aja, får bli att stiga upp tidigare än tänkt imorgon och fixa det...... Vilket jag inte ser fram emot, men det kanske ni förstod efter alla punkter. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Rumpnyparn

HAHAHAHA åh herregud! Ber verkligen om ursäkt för det där!! Tro mig, blev minst lika chockad som dig när jag insåg att det var fel person som jag nöp i rumpan:P ångest dan efter? jotack! =)

2011-03-16 @ 22:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0