MIGRÄN

Jag hade en riktigt skitkväll igår. Jag skulle jobba men känner direkt jag kommer dit att jag har migrän på gång. Jag stannar och hoppas att det ska gå över, men icket. Det var lite väl optimistiskt tänkande från min del. Jag mådde illa, hade ont i huvudet och det slutade med att jag for hem 1,5 innan jag egentligen skulle sluta. När jag kom hem la jag mig med kläderna och sminket på, men kunde inte sova för att jag mådde så dåligt. Eller jag somnade och vaknade hela tiden. Till sist sussade jag hela natten. När jag vaknade tog jag en treo direkt då huvudvärken låg kvar och lurade. Nej fy o faro vilken kass måndagskväll det var. Dagen var bra dock, mamma var hit med mat. Nu ska jag ta bort gårdagens smink. Eller ska jag måla direkt på det? Nae.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0