ASOS

Äntligen igår hittade jag klänningen jag vill ha till Linnea och Amandas 21-årsfest. Men tror ni att den finns i min storlek? Nej. Varför har inte ASOS så att man skriver in sin e-mailadress och så skickar dom ut ett mail då storleken man söker kommit in på lager igen? Jag övervägde igår att köpa en storlek större, men nu när jag skulle göra det så är den slut också. Det blir nästan lite roligt. Nu överväger jag seröst att köpa en storlek mindre än vad jag har och försöka pressa mig in i den och hålla tummarna för att den inte spricker. Kan vara galenskap, men jag tror inte att jag kommer hitta en annan klänning som jag vill ha (ska vara en ljus/vit klänning). Och oddsen att ASOS ska få hem min storlek och att jag ska hinna få den till Skellefteå känns inte så stora. What to do..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0