TISDAG

På lunchen idag åkte jag in till stan för att äta med dessa pinglor. Ett mycket trevligt avbrott mitt i jobbet💕

Tisdagar är det alltid mycket att göra, och det kändes väldigt typiskt att jag skulle få ont i huvudet mitt på dagen. Jag höll ut hela passet, men jösses så skönt det var att komma hem och ta en migräntablett och lägga sig i sängen med alla lampor släkta. Mår betydligt bättre nu. Det brukar inte gå över så här snabbt, men jag klagar inte! Alexander är bjuden på hockey så jag är hemma själv. Jag har en massa saker jag borde ta tag i men jag vågar inte riskera att huvudvärken kommer tillbaka så jag tror att jag bara ska värma på lite rester till middag och slå igång Parneviks på tv eller något liknande. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0