LUGG?

Lite sjukt nog så är jag sugen på att göra något med luggen. Jag får sådana ryck ibland och går och impuls klipper i den. Sedan växer den ut och blir väldigt lång igen och så får jag ett ryck. Jag har aldrig vågat göra något extremt så att det syns tydligt, men nu är jag sugen på att i alla fall testa. Ingen kraftig hellugg, det tror jag inte skulle passa mig. Just räcker luggen till kindbenet typ som på bilden (försök ignorera det onda snart blinkande ögat) Ska jag göra det själv eller ska jag gå till en frissa? ELLER, ska jag först göra det själv och sen låta en frissa snygga till det jag gjort fel? Klipper jag nu hinner det växa ut innan sommaren om det blir fult.

Kommentarer
Postat av: Alex

Hejhej, så himla kul blogg!

Jag röstar på att du går till frissan och säger att dom får göra det dom vill. Inom vissa gränser såklart:)Säg modernt, inte alltför utstickande och något som passar din ansiktsform.

Alltid roligare med något oförberett när man känner den där impulskänslan. Ett riktigt kul tips bara:)

2011-04-05 @ 16:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0