PIGG KL 07.15

Väckarklockan står på 08.00 men jag vaknar alltså 07.15 och känner mig pigg(!) Sjukt. Det har ju aldrig hänt förr. Jag vaknade, bad om min mobil för att kolla tiden och så säger Alexander "- fyfan, vad det är som luktar?!" Då har en katt blivit instängd med oss under natten och behövt gå på toa. Hon har valt att uträtta sina behov på vår nya vita fluffiga matta. Medan Alexander tar ut mattan burrar jag in näsan i täcket och så hör jag
Alexander upprepar "-fan vad bajs luktar dåligt, det luktar verkligen dåligt"
Den vita mattan vilar nu ute på balkongen

Kommentarer
Postat av: jenny

så din pojkvän är sjuk och ändå måste HAN gå ut med mattan? kunde väl du som är frisk ha gjort?

2011-04-18 @ 20:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0