IPHONE KASNKE

När jag kom hem från USA bestämde jag mig för att köpa ny mobil. Så jag gick in på blocket och hittde en vit perfekt blackberry. Jag sa att jag skulle köpa den och han som sålde den sa att han skulle skicka den. Efter några dagar kom jag på att han inte hade min adress och sedan hittade jag inte annonsen igen. Jag kunde ju iof ha mailat honom och frågat om den, men eftersom jag inte betalt än så bestämde jag mig för att gå en annan väg och hittade en annons där en kille sålde sin vita iphone med 9 månders garanti kvar. Jag sa att jag skulle köpa den men ville inte föra över pengar i förskott. Helst skulle vi använt oss av postförskott men han hade inte skaffat sig det nummer man skulle ha för att kunna använda det. Så jag förde över hälften av pengarna till honom och lovade att ge honom andra hälften då jag fått telefonen. Nu sitter jag här dagen efter och oroar mig för att jag inte fått något mail från honom om att han har skickat den. Det blir spännande att se om jag kommer att sitta här blåst eller med en ny fin vit iphone.

Kommentarer
Postat av: Sminkhörnan

Oj då, hoppas du får en telefon snart =)

2011-09-01 @ 08:00:34
URL: http://sminkhornan.spotlife.se
Postat av: Anonym

Garantin gäller dock inte för dig, för det var inte du som köpte den från början och finns inte registrerad som ägare. Lycka till!

2011-09-02 @ 19:12:47
Postat av: elin

Precis som föregående person tänkte jag bara varna dig och säga att garantier är personliga och kan inte överlåtas!

2011-09-05 @ 15:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0