SAN DIEGO DAG 1

Vi började köra från Las Vegas igår vid 8 på morgonen. Klockan 14 var vi framme i San Diego och stod utanför vårt hus som vi hyrde via homeaway för flera månader sen. Om inte mannen som skulle visa oss runt var där skulle jag jag hoppa och wohá lite. Det är verkligen superläckert.
Köket som sitter ihop med vardagsrummet och som har två utgångar till poolen
Matplatsen som ligger just vid trappan som tar oss upp till min och Alexanders våning
Min och Alexanders våning. Sovrummet till höger, vardagsrum rakt fram och dusch finns det höger
Handfat och dusch
Viktors badrum på nedervåningen krossar dock vårt badrum. Dubbeldusch och närmast till poolen
Riktigt grym pool har vi med sooldäck i vattnet och en riktigt stor jacuzzi. Det här var en liten del av huset i bilder.
Vi började första dagen med att bada innan vi åkte och åt middag och handlade lite frukost på ett supermarket. När vi kom hem satte vi oss i jacuzzin och bubblade och drack drinkar. Julia pallade några apelsiner från grannen (förlåt) och Viktor använde dom i våra drinkar. När vi bubblat klart slog vi på en film och hade hemmamys.

Kommentarer
Postat av: Lina

Tokskojigt att få följa er genom bloggen. Bra update! Njut nu utav sista tiden! kram Lina

2011-08-08 @ 10:02:53
Postat av: jasmine

Följa varandra på bloglovin? :D

2011-08-08 @ 14:30:10
URL: http://jasmineofsweden.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad tusan kostar ett sånt här kalas?=)

2011-08-10 @ 16:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0