SAN DIEGO DAG 5

Idag solade jag baksidan och brände mig lite lätt på rumpan. På eftermiddagen drog vi till en outlet och shoppade och sedan började vi göra middag hemma i huset klockan 22 på kvällen. Just nu dansar Julia Lee lite snyggt framför tvn till musik. Ledighet är det bästa:-) Update: Vi satte igång jacuzzin efter middagen och satt där och snackade och hade på låg musik från Viktors iphonehögtalare. Efter någon timme går Alexander in och ser att han har ett röstbrevlådemeddelande på mobilen. Då har tydligen grannarna ringt och klagat. Vi fattade ingenting efterom vi inte fört liv, men stängde snällt av så snabbt vi kunde.

Kommentarer
Postat av: Emilia

HEEJ BOMAN:):) Haha jaa jag tänker så också.. ska på visning på måndag så vi får se hur det blir! Den ligger i huset ovanför mig, så det blir lätt att flytta iaf.. haha! Ni verkar ha det helt fantastiskt, följer bloggen varenda dag!! KRAAM

2011-08-12 @ 10:23:51
URL: http://emilias.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0