MIAMI DAG 2

Miami har bjudit på regn hela dagen. Vi hade egentligen tänkt steka idag och få lite färg men när vädret svek så åkte till ett shoppingställe och gick runt där. Jag och Julia var 30 minuter sena när vi skulle möta upp killarna som hade hunnit sätta sig och ta en öl på samma ställe där vi åt lunch. Jag fick förövrigt världens största cola och pastatallrik när vi skulle äta. Väl hemma på hotellet igen bestämde vi oss för att gå ner till stranden. Vi har bara en dag kvar och ville hinna bada. Vattnet var nog varmare än luften. Riktigt härligt! Vi kastade lite boll och hade oss. Om 15 min ska vi mötas nere vid poolen för att nyttja vår happy hour. Gratis drinkar mellan 19-20. Imorgon kör vi till Key West.
Årets första dopp var i Miami
Vi gjorde oss klara och gick ut

Grabbarna levde ut sin bromance

Vi gick och drack några riktigt goda strawberrydaquiris på ett lyxhotell

Vi gick ut på ett ställe som en bartender rekommenderat och jag och Viktor fick en massage i 5 min för 20 dollar

Vi avslutade på en stor klubb som hette Liv

När fötterna började göra för ont så tog vi en taxi hem

Kommentarer
Postat av: JL

Shit vilken snygg man jag har!! Se till att han kommer hem välbehållen är ni snälla:-D

2011-07-07 @ 23:27:05
Postat av: Alex

vilken snygg man jag har :)

2011-07-08 @ 04:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0