ORLANDO DAG 4


Vi körde ut till Universal Islands of Adventure vid 15 på eftermiddagen och började med att äta på en Forest Gump restaurang. Servitrisen testade våra kunskaper om filmen genom att ge oss ett litet quiz. Det var tur att vi hade Alex med oss som kunde dom flesta svaren, för redan när hon sa "vi börjar med en lätt en" så blev det tyst bland oss andra
Det fanns hur många roliga åkattraktioner som helst att välja på väl inne på området. Jag är dock glad att vi valde att ta alla vattenåk sist då man blev dyngsur
O andra sidan så hade det varit rätt skönt att få lite vatten slängt i ansiktet tidigare, det var stört varmt i Florida
Harry Potter hade även en plats där inne. Vi såg en hel del människor utklädda till Hogwartsstudenter som skulle på den nya HP-filmen på bio

Hogwarts

Byn

Se hur alla blundar utom Viktor när vi åker ner för den stora rampen

Efter 5 stycken åk i 3 olika vattenattraktioner så fanns det inte en torr fläck kvar på någon av oss

Kommentarer
Postat av: Elin

Fy fan så jälva avis jag är på er!!! Ni har varit i harry potter world!!! Jag vill också dricka butterbeer och köpa min egen trolllstav. Lycko er..

2011-07-25 @ 21:18:02
URL: http://elinlundkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0