BREV

Minns ni dom där breven man skrev till sig själv när man gick i 7:an och fick när man gick ut 9:an? Ett likadant brev som man skrev när man just börjat 1:an på gymnasiet och fick läsa när man tog studenten. Jag skulle vilja göra ett sådant åt mig själv nu. Jag tyckte Alex pratade om att man kunde posta ett brev som inte dyker upp på x antal år. Det vore ju ashäftigt. Då skulle jag skriva upp allt jag tänker på nu, vad jag vill göra och vad jag känner mig stressad över. Om det är möjligt så ska jag skriva ett brev och posta någon bild till mig själv. Men hur funderar det med adress? Om man postar sig själv och inte vill att brevet ska dyka upp på några år, chansen att man flyttat är ju rätt så stor.

Kommentarer
Postat av: Anonym

berätta mer om du hittar nån lösning, vill jag också göra =)

2011-03-15 @ 17:34:14
Postat av: jenny

Oj sådana brev gjorde då aldrig vi i 7an.. ej i 1a gymnasiet heller :S dock är jag 6 år äldre än dig..

2011-03-15 @ 20:14:01
Postat av: lisalove

vilket fint foto! blir nyfiken på kuverten, har du gjort dem själv eller finns dem att köpa (vart i sånna fall, vill ha!!)?

2011-03-17 @ 20:04:11
URL: http://lisalove.se
Postat av: lisalove

ps. snygg blogg! kul att titta in och se vad som händer uppe i SKell!

2011-03-17 @ 20:05:23
URL: http://lisalove.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0