TORSDAG 24:E MARS

Jag stämplade ut från jobbet 21.00 igår. Alexander kom och hämtade mig och vi åkte direkt till Tommy för att se klart matchen. När det visade sig att det skulle bli förlängning så drog vi. Så fort matchen var slut så åkte vi och kikade på Victors lägenhet innan vi drog på hälsostudion tillsammans. Även Rosanna hakade på! 23.57 lämnade vi gymmet. När vi just ska släppa av Victor säger han "jag bjuder på kvällsfika, kör till statiol". Bästa orden någonsin. Sagt och gjort. Vi spenderade resten av kvällen på statiol innan alla åkte hem till sig. NAJS.
Jag var ganska ensam i konditionsrummet mellan elva och tolv på kvällen en torsdag
Mitt kvällsfika, en kanelbulle och en 33cl cola

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0