NYA JOBBSKOR

Jag köpte ett par riktigt dyra skor igår. Jag kom till jobbet svettig och sjuk och hade totalt glömt bort att en kille som säljer bra jobbskor skulle komma förbi och visa upp dom. Jag hade som sagt suttit och mått sådär hela dagen i soffan och jag fick snabbt ångra att jag inte orkat duscha när snälla skokillen skulle sitta och klämma på mina fötter för att se hur förstörda dom var. Jag försökte komma på ett vettigt sätt att få in i konversationen att jag inte alltid luktar såhär illa. Jag kom snabbt på att det inte finns något vettigt sätt och höll käften. Ett stycke illaluktande tjej har väl ingen dött av. Nu gungar jag fram på jobbet i mina nya dojjor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0