BIOFILMER

Nu börjar alla filmer som vi såg i USA rulla in till Sverige. Jag funderar starkt på att se crazy stupid love, friends with benefits och the change up igen. Dom vi var mindre imponerade av var horrible bosses och 30 minuters or less. Dom var helt OK, men inget jag skulle se igen. För den som är sugen på att se trailers så gick jag all in med detta inlägg:
Crazy Stupid Love som redan börjat gå i Skellefteå var bra. Läste dock nyss i en intervju att Ryan Goslings magrutor var photoshopade..
Friends with benefits var också en favorit. Kommer den till Skellefteå? Dumt om dom valt att inte ta in den.
The change up tyckte jag nästan var bäst. Den börjar gå på bio den 11 november.
30 minuters or less var inte lika bra som trailern, men ändå helt OK
Horrible Bosses trodde jag skulle vara bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0