ANNANDAGEN

Jag vaknade typ klockan 10 av att Alexanders mobil ringde. Sedan kunde jag inte somna om eftersom att det var ljust ute. Det var lite halvtungt då vi inte kommit i säng förrän 03.30. Vi hade stannat på max efter krogen på juldagen för att äta en bit mat innan läggdags. Så när jag inte kunde somna om så steg vi upp och såg på tv. Jag somnade i soffan och det var hur mysigt som helst. På eftermiddagen bestämde jag mig för att skita i utgången och sålde min biljett till verandan. Men jag åkte ändå hem till Rebecca som hade förfest hemma i huset. Där var det massor med brudar jag inte sett på länge, så det var riktigt roligt. Vid 22 när alla dom började bege sig ut mot krogen hämtade Alexander mig. Eller just före Alex kom råkade jag sätta mig i en annan Julias bil, där hennes pappa satt. När jag väl hade satt mig i rätt bil hämtade vi och skjutsade ut Alex kompis Erik, sedan åkte vi hem och såg film och åt chips. 

Kommentarer
Postat av: linda

var kommer din tröja ifrån?:)

Svar: Hej:) Jag beställde den från zara.com i början av december.
Julia Boman

2012-12-31 @ 17:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0