UPPESITTARKVÄLL

Jobb 09.00-17.00 dan före doppardagen. Efter att jag slutat handlade jag och Alexander mat och sedan körde vi snabbt förbi hans föräldrar. Mitt under matlagningen går en propp och det blev helt svart. Då var det 30 min kvar innan bingolottos uppesittarkväll skulle börja, panik eftersom proppen som gått satt i proppskåpet utomhus som vi inte kunde hitta nyckeln till. Men en snäll granne senare så var det ljust i stugan igen. Det blev middag lagom till programmet började. Jag vann en ny bingolott till nyårsafton. Så jag vet vad jag ska göra på nyårsafton... Sämsta vinsten någonsin. Jag kommer att ta tillbaka allt det om jag vinner något stort nästa vecka. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0