ALLA <3 DAG

Jag gillar alla hjärtans dag. Jag steg upp lite extra tidigt imorse för att locka håret och för att göra frukost till Alexander. Tråkigt bara att han mått illa sen igår och inte riktigt kunde njuta av den. Sedan har jag jobbat, riktigt kul att man märker att så många kunder varit på lite extra bra humör idag. Fick en gullig komplimang av en tjej och massa leenden, vilket smittar av sig. Jag har varit på systemet och köpt en liten flaska vin. Träffat mamma som gav mig godis, en mango och blommor (tack!). Nu inväntar jag Alexander, jag tänkte laga middag åt honom. Håller tummarna för att han inte längre ska må illa. Sedan har jag gjort en rolig present till honom, en personlig en. Kan inte skriva vad, han hinner säkert läsa det innan han kommer hem. Nu ska jag slå igång spotify och börja maten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0