LOOPCAM

Jag läste i en tidning om appar och tankade några stycken. En app som jag tankade heter loopcam. Man tar flera bilder och så sätter loopcam ihop bilderna och gör att det ser ut som en film. Jag testade detta idag på min lunchrast, det blir ganska kul. Problemet är bara detta, det går inte att lägga ut. Jag får hela tiden upp felmeddelanden när jag försöker. "Try again later" säger den bara, vilket är otroligt störande. Förutom det faktum att jag inte får ut bilderna/filmerna så älskar jag appen. Jag passar på att uppmana mina vänner med iphone att skaffa den, gratis är gott. Men dom skulle gärna få uppdatera appen, göra den lite mer lik instagram.

Någon som har samma app som vet hur man gör? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0