FLYGKOMPIS

Alex somnar i regel alltid före man ens lyft med flygplanet. Han tycker att det är lika skönt att flyga som jag tycker det är att åka bil. Vilket gör honom till en kass flygkompis. Jag hade tur den här gången, han var vaken både när vi lyfte och när mannen som satt framför mig valde att lägga sitt säte på mina knän. Vem lurar bak sin stol så långt att man typ ligger på den bakom en utan att ens fråga om det är okej? Tveksamt om det är okej. Nu sitter vi på Arlanda vid gate F62, det är bara jag och Alex och personalen i fiket bredvid här. Känns riktigt skumt. Förresten, eftersom blogg.se's app suger och jag inte kan lägga in bilder så tänkte jag tipsa om mitt intagramkonto där jag uppdaterat som aldrig förr i väntan på flyget till London - juliabomans. Utan punkten. Harar att någon annan Julia Boman snott namnet juliaboman och lagt upp typ en bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0