LÖRDAG

Det är lördag och jag och Alexander ska ha beachparty idag. Jag sitter nu och väntar på dom första gästerna som snart dyker upp. Vi kör en 12 timmars tillställning eller mer. På dagen ska vi spela vollyboll, kubb och bada jaquzzi. Grabbarna har tänkt paddla kajak och åka vattenskidor. Jag som fryser så lätt chickar ut och håller mig i det varma vattnet i jaquzzin. På kvällen kör vi en klassisk fest men utan utgång. Erik och Stina står för maten och jag är väldigt nyfiken på vilken vegetarisk rätt dom har tänkt laga till mig. Vet att det var en utmaning för dom. Solen skiner fast än så länge är det inte så jättevarmt. Min väderapp säger att det är 17 grader i boviken just nu.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Är du vegetarian. ?:)

Svar: Japp, sedan 2010 :-) Jag åt ganska lite kött före det.
Julia Boman

2012-06-19 @ 20:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0