MÅNDAG


Åkte in till stan med Alexander för att kika på en grej klockan 09.00 imorse. Efter det satte jag mig själv vid älven och lyssnade på musik och njöt av att det var årets finaste/varmaste sommardag hittills. Just före 10.00 kom jag på att jag är i behov av ett nytt värmeskydd till håret så jag gick förbi klipp1 och lät Denise bestämma vad jag skulle ha. Precis när jag handlat klart ringde Linnea som kört ett pass med sin PT och var redo att åka ut till boviken med mig. Vi handlade massa frukt och fil innan vi åkte och gjorde i ordning det på en bricka och sedan solades det från 11.30-16.00. Med en paus för fil. Det blev så mycket prat att jag glömde bort att flytta på bikinin då och då. Så nu sitter jag med värsta bikinibrännan och en helt vit baksida. Fail. Dessutom ska det regna fram till på fredag också så det finns ingen chans att rätta till det. Även om det skulle vara sol så jobbar jag bara dagtid hela veckan kom jag just på. I alla fall, en grymt härlig dag med Linnea var det. Sol, jaquzzibad, snack och en ful bränna. När Linnea drog hem somnade jag i soffan och vaknade till lite när Alexander kom hem men var alldeles för slut för att piggna till så jag fortsatte sova ett tag till. När det var middagsdags lyckades jag äntligen vakna och efter att vi ätit blev jag sugen på att bada lite mer så jag och Alexander gick och gjorde det. Härlig ledig måndag. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0